Известие

Collapse
No announcement yet.

Много трудно пали под 0 градуса 156 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Залагам на дебитомер.Моя когато беше тръгнал да си заминава ,реших даго почистя.Няма да изпадам в подробности но метода беше изпитан.И имах точно този проблем .Дуржи прекалено ниски обороти и палеше от втория третия път.След това икакви проблеми .Само когато е изтинала.Това беше три дни и след това и купих нов дебитомер оригинален и до днес намам проблеми.Трета година.Пробвай да го изключиш и виж ефекта.
    CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
    Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от alfageorgi Покажи съобщение
      Пич щом казваш , че свещите и релето ти работят най-вероятно ти е блокирал ЕГР-клапана или по -скоро яко заяжда от насъбраните сажди.Просто трябва сваляне , чистене и после се обади пак , че да почерпиш!!!Тия диагностики дето , нищо не ти показват или ти показват няколко неща говорят само , че хората които ги правят освен да прочетат грешката нищо не разбират за причината която ги поражда.То не е само да прочетеш грешката , а и да ти е ясно за каква повреда иде реч.Виж това го могат единици , а не "майсторите" дето те карат да смениш половината кола докато налучкат нещо. Пробвай това и после пиши.Аз залагам на ЕГР-ра.
      клапана си работи чува се но както казах със сменения контролер скойто пък колата окуця значи проблемите ми са два наистина неработещ контролер на ЕГР и дебитомер най вероятно е заминал когато влязох в една доста дълбока вода около 1м и мотора се напълни нали водата е минала през дебитомера и най вероятно тогава се е скапал лошото е и друго ама на друга кола несъм проверявал напрежението на буксата на контролера не е 12в а е 6в трябва и това да видя но така или инъче трябват дебитомер и контролер на ЕГР.
      156 1,9JTD 2000

      Comment


      • #18
        По темата, моля споделете мнение, дали лятно масло в двигателя може да е причина за описаните симптоми през зимата?
        Last edited by Kiber; d.m.y г., 09:54.
        2002 Alfa Romeo 156 1.9 JTD Sportwagon
        .

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от borislav82 Покажи съобщение
          клапана си работи чува се но както казах със сменения контролер скойто пък колата окуця значи проблемите ми са два наистина неработещ контролер на ЕГР и дебитомер най вероятно е заминал когато влязох в една доста дълбока вода около 1м и мотора се напълни нали водата е минала през дебитомера и най вероятно тогава се е скапал лошото е и друго ама на друга кола несъм проверявал напрежението на буксата на контролера не е 12в а е 6в трябва и това да видя но така или инъче трябват дебитомер и контролер на ЕГР.
          А като се съмняваш в дебитомера откачи го и покарай без дебитомер за да видиш ако проблема е от него ще го разбереш по вървенето като го разкачиш.
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #20
            ами то какво да се съмнявам аз го разкачах снощи ама май нямаше разлика но на диагностиката показва че в началото е на 2,9мерни единици като подам газ отива на 500 и там си остава не връща и майстора каза че все едно карам постоянно на 3000-3500 оборота но с новия контролер и без дебитомер и с него все същата куца работа разтоварва постоянно
            156 1,9JTD 2000

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Kiber Покажи съобщение
              По темата, моля споделете мнение, дали лятно масло в двигателя може да е причина за описаните симптоми през зимата?
              Уточни какво разбираш под "лятно масло" ?
              Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
              Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
              Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
              Alfa Romeo 156, 2.0TS

              Comment


              • #22
                Е под лятно масло сигурно ще има предвид по гъсто 10w40 или 15w40...Ако е така може да окаже влияние, но аз не мога да разбера на JTD-то защо слагате масло различно от 5w40?
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                  Е под лятно масло сигурно ще има предвид по гъсто 10w40 или 15w40...Ако е така може да окаже влияние, но аз не мога да разбера на JTD-то защо слагате масло различно от 5w40?
                  точно това имах предвид.

                  някои обслужват колата с масло по принципа

                  тъмно пиво - зимата
                  светло - лятото
                  2002 Alfa Romeo 156 1.9 JTD Sportwagon
                  .

                  Comment


                  • #24
                    Колата 105к.с. ли е?
                    Ако е просто затапи ЕГР-а и спри да мислиш за него.......... както са направили повечето колеги.......... Има достатъчно писано по форума за това как и къде......
                    И най-лесното според мен като за начало е да пробваш с друга нафта.
                    Това, че миналата година е била в ред не означава, че и сега може да е така..........
                    Газта и маслото няма какво да навредят на колата...........
                    sigpic
                    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                    147 JTDm 140-Малката манекенка
                    GT- JTDm 150

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                      Колата 105к.с. ли е?
                      Ако е просто затапи ЕГР-а и спри да мислиш за него.......... както са направили повечето колеги.......... Има достатъчно писано по форума за това как и къде......
                      И най-лесното според мен като за начало е да пробваш с друга нафта.
                      Това, че миналата година е била в ред не означава, че и сега може да е така..........
                      Газта и маслото няма какво да навредят на колата...........
                      сипах друга нафта снощи от омв ама днес сутринта пак същата работа.Май ще се окаже помпа или дюзи незнам .ТРябва да замеря излишното гориво и ще се разбере
                      156 1,9JTD 2000

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Kiber Покажи съобщение
                        точно това имах предвид.

                        някои обслужват колата с масло по принципа

                        тъмно пиво - зимата
                        светло - лятото
                        Такива работи няма и лято и зима Agip 5W40 Turbo Diesel Evolution
                        156 2.4JTD 136+ PS

                        Comment


                        • #27
                          то отведнъж няма да стане.Все едно аз цяла година да те наливам с вода от канала и после да ти дам една минерална и да чакам, да ти светят очите....

                          Просто трябва да се научите, че коли, дето им се запушват разни чарколяци от естествената мазнотия по пръстите, не вървят с нафта за трактори, комбайни и други селскостопански и тежкотоварни машини...
                          156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                          OEM & Ventura Garage
                          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                          Comment


                          • #28
                            Оооо... вървят вървят.
                            Те новите трактори и комбайни моторите са им по технологични от нашите.
                            С бившия ми Фиат 1.9жтд съм го пробвал лично това - само гръцка нафта маркирана и никакви проблеми не съм имал. Нито добавки, нито масло, бензин и т.н. съм сипвал.
                            И сега бих сипвал, ама няма...
                            Колегата дето пали трудно - не прочетох дали си сменял скоро въздушния филтър?
                            Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                            Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от borislav82 Покажи съобщение
                              клапана си работи чува се но както казах със сменения контролер скойто пък колата окуця значи проблемите ми са два наистина неработещ контролер на ЕГР и дебитомер най вероятно е заминал когато влязох в една доста дълбока вода около 1м и мотора се напълни нали водата е минала през дебитомера и най вероятно тогава се е скапал лошото е и друго ама на друга кола несъм проверявал напрежението на буксата на контролера не е 12в а е 6в трябва и това да видя но така или инъче трябват дебитомер и контролер на ЕГР.
                              A след като си минал през водата имаше ли поражения или някаква промяна в работата на двигателя?
                              Дебитомерът ти едва ли е заминал от водата, по-скоро му е било дошло времето. Не е той причината за трудното палене.
                              Едва ли става дума и за подгревни свещи. Аз в момента съм с поне една изгоряла и разлика в паленето сутрин няма никаква спрямо топлите дни.
                              Щом не може да вдигне обороти и гасне, обърни внимание дали мирише на сурова нафта от ауспуха или по-скоро не мирише на нафта.
                              Имаше един прост тест на дюзите, където в по едно шишенце се мери колко е обратната нафта за всяка дюза и по това се съди за работата й.
                              На първо време смени горивния филтър и кажи дали има разлика.
                              _______
                              146 JTD - ex
                              Renault Megane II 1.5 dci - ex

                              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                              Comment


                              • #30
                                Ч.Н.Г на всики.
                                Колега затапи ЕГР-а с ламаринка, изключи дебитомера за да си сигурен, че нямаш проблем с тях. Щом на дисгностика не ти показва грешка свързана с налягането в рейла, значи не би трябвало да имаш и проблем с нафтата.
                                За да не се пишат още 20 поста за гориво..... виж при палене какво е налягането в рейла. На мен ми се струва, че имаш проблем в регулатора. Не е лошо да направиш един клип как пали.

                                Comment

                                Working...
                                X